
| nr EAN | 4251475112293 |

| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 4047024662094 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300407266 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300649871 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Przestrzegaj informacji montażowych | |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079333511 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074221938 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 50 |
| Długość całkowita [mm] | 135 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Natężenie prądu do [A] | 7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Ciśnienie [psi] | 43,5 |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977717369 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 50 |
| Ciężar [kg] | 0,68 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 85 |
| Długość 1 [mm] | 99 |
| Długość 2 [mm] | 136 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem |

| dla numeru OE | 1K0 612 181 F |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025