Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » układ kierowniczy Mercedes-benz KLASA E (W211) » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz KLASA E (W211)

przekładnia kierownicza i pompa do MERCEDES-BENZ KLASA E (W211)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ KLASA E (W211):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
1,279.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1120
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta Sensor not supplied
Ciężar netto [kg] 8
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
nr EAN 5704651778589
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych LUK/ZF
Profil piasty Triangle
Ograniczenia producenta Hub Height 100mm
Ciśnienie [bar] 120
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5704651054065
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ø koła pasowego [mm] 120
Ilość żeber 7
Ciężar netto [kg] 1,8
nr EAN 5704651439336
Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta KAYABA
Ø koła pasowego [mm] 96
Ilość żeber 4
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Średnica punktów mocowania [mm] 12
nr EAN 5901779850610
Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Dla producentów przekładni kierowniczychZF
EAN5901321168965
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
46.00 zł
 Kup
Mercedes W203 W210 CDI
Ilość sprzedażna = 1
Numer dostawcy: LCC 9220
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503609
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 128
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Koło pasowe wciskane
Ø koła pasowego [mm] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074295687
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,170
Ciężar netto [g] 2030
nr EAN 5902048888631
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.