Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_)

przekładnia kierownicza i pompa do VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
1,382.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1500
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 60
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Dolot - Ø [mm] 11
Wylot - Ø [mm] 11
Ciężar netto [kg] 11,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu kompensacji ciśnienia
nr EAN 5704651455268
Tryb pracy hydrauliczny
Przestrzegać danych technicznych 
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta KAYABA
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Odstęp adaptera od pompy [mm] 7
Liczba otworów do mocowania 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 19
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
nr EAN 5901779849683
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1500
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 11
Suw [mm] 165
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaKAYABA
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Rozstaw srub mocujących80
Średnica punktów mocowania [mm]8
Liczba otworów do mocowania2
Cisnienie [bar]120
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweBez koła pasowego
Rozmiar gwintu 1M16
Ilość żeber2
EAN5901321604005
StanFabrycznie nowy
Profil piastyTriangle
Tryb pracyHydrauliczny
Cisnienie [bar]120
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN5901321789474
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619529522
cena brutto:
1,180.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1500
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 60
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Dolot - Ø [mm] 11
Wylot - Ø [mm] 11
Ciężar netto [kg] 11,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu kompensacji ciśnienia
nr EAN 5901619568491
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta Hitachi
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074308646
cena brutto:
1,243.00 zł
 Kup
Ciężar brutto [kg] 13,800
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [g] 11700
nr EAN 5902048197177
Ograniczenia producenta KAYABA
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,485
Ciężar netto [g] 1300
nr EAN 5902048887788
Ciężar [kg] 1,49
Ciśnienie robocze [bar] 110
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 90
dla numeru OE 906 460 1700
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta KAYABA
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Liczba otworów do mocowania 2
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938087036
POMPA WSPOMAGANIA VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 2E0422145B
Numer dostawcy: 44221765901
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.