Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz AROCS 1832 LK (2013-???) 320km » 02.37.204 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 1832 Lk (2013-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 02.37.204 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.204 Przekładnia kierownicza TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
1,718.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.204

Status produktu: Normalny
dla numeru OE906 460 1700
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 02.37.204 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

PRZEKĂşADNIA KIER. DB SPRINTER/VW CRAFTER 06-
numery OEM:
CHRYSLER      68012180AA
CHRYSLER      68034032AA
CHRYSLER      68048697AA
MERCEDES-BENZ      906 460 0200
MERCEDES-BENZ      906 460 0400
MERCEDES-BENZ      906 460 0600
MERCEDES-BENZ      906 460 0800
MERCEDES-BENZ      906 460 1300
MERCEDES-BENZ      906 460 1500
MERCEDES-BENZ      906 460 1700
MERCEDES-BENZ      A906 460 0200
MERCEDES-BENZ      A906 460 0400
MERCEDES-BENZ      A906 460 0600
MERCEDES-BENZ      A906 460 0800
MERCEDES-BENZ      A906 460 1300
MERCEDES-BENZ      A906 460 1500
MERCEDES-BENZ      A906 460 1700
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 C
VOLKSWAGEN      2E1 419 061 CX
VAG      2E1 419 061 A
VAG      2E1 419 061 AX
VAG      2E1 419 061 B
VAG      2E1 419 061 BX
VAG      2E1 422 055 B
VAG      2E1 422 055 G
zamienniki:
52478
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 02.37.204 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.