Strona zabudowy | góra | |
Przewód układu chłodzącego | od chłodnicy silnika do przewodu wodnego | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Kolor | czarny | |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 410 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 33 | |
nr EAN | 5400608250411 |
Strona zabudowy | na dole | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Kolor | czarny | |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 510 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 34 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 34 | |
nr EAN | 5400608250435 |
Strona zabudowy | góra | |
Przewód układu chłodzącego | Rurociąg 1 do silnika | |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5400608390889 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020