Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510080542 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056461 |
nr EAN | 3165143092866 |
nr EAN | 3165141813920 |
nr EAN | 3165143096253 |
nr EAN | 3165142867533 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1700 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 4047024184831 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759491959 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759516270 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759501146 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759523322 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759501511 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 1690 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 160 |
nr EAN | 8717613024492 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Długość przewodu [mm] | 730 |
Ciężar [kg] | 0,090 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055470 |
nr EAN | 8012510006351 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 254 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008447 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510080542 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | niebieski |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
Opcja wyposażenia | Ver Ref. 33782 |
nr EAN | 8435050615331 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050616574 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | zielony |
nr EAN | 8435050632390 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Długość [mm] | 1440 |
Kolor wtyczki | brązowy |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
nr EAN | 8435050631287 |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 8435050633410 |
Długość [mm] | 1700 |
Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77033 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 8435050645611 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,062 |
dla numeru OE | 058 905 161 B |
nr EAN | 4054224704585 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | zielony |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300186611 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300561142 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300772685 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Ilość połączeń | 3 |
dla numeru artykułu | 550222 |
nr EAN | 5901779818832 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063507873 |
Długość [mm] | 1690 |
Opór [Ohm] | 9 |
Liczba przewodów | 4 |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1690 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063731964 |
nr EAN | 8001063681603 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Specyfikacja | 25 |
nr EAN | 5907558564501 |
nr EAN | 5907558576757 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
nr EAN | 5907558548501 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5907558558173 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558562477 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1700 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 5903364310837 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | czarny |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
dla numeru OE | 078 906 161 |
dla numeru OE | 13 62 1 718 736 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
dla numeru artykułu | 87277 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] od | 0,253 |
Ciśnienie [bar] do | 2,411 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074294628 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1435 |
nr EAN | 087295157480 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1440 |
nr EAN | 087295157503 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295958018 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 254,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326916288 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326811200 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025