TECDOC-Nr silnika | 13951 | |
Rok prod. od | 200006 | |
Rok prod. do | 200105 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1435 | |
nr EAN | 087295157480 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 5748 NGK
AUDI | 078 906 265 N | |
SEAT | 078 906 265 N | |
SKODA | 078 906 265 N | |
VOLKSWAGEN | 078 906 265 N | |
LAMBORGHINI | 078 906 265 N | |
BENTLEY | 078 906 265 N |
Zastosowanie Sonda lambda 5748 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 5748 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.