Zakres temperatury od [°C] | 25 |
Długość [mm] | 63 |
Zakres temperatury do [°C] | 80 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558581058 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047024835498 |
nr EAN | 4047024858152 |
nr EAN | 5012759969151 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 5012759981146 |
nr EAN | 5012759548486 |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 8053379061051 |
Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379140299 |
Długość przewodu [mm] | 510 |
Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
Gwintowana złączka | M14x1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379128167 |
Długość przewodu [mm] | 160 |
Głębokość zabudowy [mm] | 56 |
Gwintowana złączka | M14x1.5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379129904 |
Długość [mm] | 96 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8012510026885 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 8435050615232 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300284843 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Ilość połączeń | 4 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306804 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300461541 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079382045 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Długość [mm] | 218 |
nr EAN | 8001063900902 |
nr EAN | 8001063853222 |
Zakres temperatury od [°C] | 25 |
Długość [mm] | 63 |
Zakres temperatury do [°C] | 80 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558581058 |
Długość [mm] | 59 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
Ilość połączeń | 4 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5901619521793 |
Kształt | prosty |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 460 |
Długość całkowita [mm] | 620 |
dla numeru OE | 51852762 |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 150 |
Rodzaj czujnika | czujnik PTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkową pozycją mocowania |
nr EAN | 4040074314241 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326925655 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciężar netto [g] | 30 |
nr EAN | 5902048093936 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048923486 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
nr EAN | 4028977739354 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość przewodu [mm] | 100 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 4 |
dla numeru OE | 55 219 298 |
Ciężar [kg] | 0,04523 |
nr EAN | 4046001443343 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025