Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 5 |
Długość przewodu [mm] | 410 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 81577E |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 81577E MEAT&DORIA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
13627791592, 13627791600, 13627793825, 1928404682
0035426918, 0035427018, 0045426918, 0055429818, A0035426918, A0035427018, A0045426918, A0055429818
5149012AA, 5149027AA, 68012050AA
5149012AA, 5149027AA, 68012050AA
0035426918, 0055429818, 1588A001
1588A001
BMW | 13627791592 | |
BMW | 13627791600 | |
BMW | 13627793825 | |
BMW | 1928404682 | |
CHRYSLER | 5149012AA | |
CHRYSLER | 5149027AA | |
CHRYSLER | 68012050AA | |
MERCEDES-BENZ | 0035426918 | |
MERCEDES-BENZ | 0035427018 | |
MERCEDES-BENZ | 0045426918 | |
MERCEDES-BENZ | 0055429818 | |
MERCEDES-BENZ | A0035426918 | |
MERCEDES-BENZ | A0035427018 | |
MERCEDES-BENZ | A0045426918 | |
MERCEDES-BENZ | A0055429818 | |
MITSUBISHI | 1588A001 | |
VOLVO | 1588A001 | |
JEEP | 5149012AA | |
JEEP | 5149027AA | |
JEEP | 68012050AA | |
SMART | 0035426918 | |
SMART | 0055429818 | |
SMART | 1588A001 |
Zastosowanie Sonda lambda 81577E MEAT&DORIA w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 81577E MEAT&DORIA:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.