
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| nr EAN | 4047024267268 |


| nr EAN | 3165142952604 |

| nr EAN | 3165143528891 |

| nr EAN | 4047025151528 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349540 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387894 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388617 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407356 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514665 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514672 |

| nr EAN | 5012759963197 |

| Kolor | czarny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053094 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053759 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054442 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054466 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054480 |

| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Kolor | czarny |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054749 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| Długość [mm] | 570 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050619933 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050615201 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050619094 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632611 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 410 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050631812 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 5946.28 |
| nr EAN | 4027816459408 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300306811 |

| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300652505 |

| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300652383 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758344 |

| Długość [mm] | 570 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063734613 |

| nr EAN | 8001063715230 |

| nr EAN | 8001063862378 |

| nr EAN | 8001063893969 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580396 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 536 |
| nr EAN | 5903364314859 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 5946 23 |
| dla numeru OE | 55353316 |
| dla numeru OE | 003 153 89 28 |
| dla numeru OE | 6235703 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| dla numeru OE | 9639381480 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074115077 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,13 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,121 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074299777 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 536 |
| nr EAN | 087295118528 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326924771 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 117,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326931366 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1236 |
| nr EAN | 087295901304 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1850 |
| nr EAN | 087295917190 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025