Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1236 |
nr EAN | 087295901304 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 90130 NGK
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
161872, 1628KN, 9636968780, 9636968880
161872, 1628KN, 9636968780, 9636968880
CITROËN | 1618.72 | |
CITROËN | 1628.KN | |
CITROËN | 96 369 687 80 | |
CITROËN | 96 369 688 80 | |
PEUGEOT | 1618.72 | |
PEUGEOT | 1628.KN | |
PEUGEOT | 96 369 687 80 | |
PEUGEOT | 96 369 688 80 | |
TATA (TELCO) | 21679884-3 |
Zastosowanie Sonda lambda 90130 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 90130 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.