Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1850 |
nr EAN | 087295917190 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 91719 NGK
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1628CX, 1628HV, 1628KY, 1628PL, 1628VN, 96368766, 9636876680, 96424706, 9642470680
9636148880
1628CX, 1628HV, 1628KY, 1628PL, 1628VN, 96368766, 9636876680, 96424706, 9642470680
9636148880
ALFA ROMEO | 96 36 14 88 80 | |
CITROËN | 1628 CX | |
CITROËN | 1628 HV | |
CITROËN | 1628 KY | |
CITROËN | 1628.PL | |
CITROËN | 1628.VN | |
CITROËN | 96 368 766 | |
CITROËN | 96 368 766 80 | |
CITROËN | 96 424 706 | |
CITROËN | 96 424 706 80 | |
FIAT | 96 361 488 80 | |
LANCIA | 96 36 14 88 80 | |
PEUGEOT | 1628 CX | |
PEUGEOT | 1628 HV | |
PEUGEOT | 1628 KY | |
PEUGEOT | 1628.PL | |
PEUGEOT | 1628.VN | |
PEUGEOT | 96 368 766 | |
PEUGEOT | 96 368 766 80 | |
PEUGEOT | 96 424 706 | |
PEUGEOT | 96 424 706 80 | |
FERRARI | 96 36 14 88 80 | |
MASERATI | 96 36 14 88 80 |
Zastosowanie Sonda lambda 91719 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 91719 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.