Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056461 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 420 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 4047024232808 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 3165143528747 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759511602 |
nr EAN | 5012759972823 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759536414 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759975510 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 95 |
nr EAN | 8717613018422 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 525 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 88 |
nr EAN | 8717613059562 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 82 |
nr EAN | 8717613059579 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,052 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053087 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,052 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379154227 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379060375 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 440 |
Liczba przewodów | 4 |
nr EAN | 8053379143900 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Rozmiar klucza | 24 |
Specyfikacja | 18 |
nr EAN | 8012510024676 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050615119 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050617304 |
Ilość biegunów | 2 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050631140 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050636275 |
Ilość biegunów | 3 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
nr EAN | 8435050636022 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | zielony |
nr EAN | 8435050636121 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306170 |
Ilość połączeń | 2 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Rozmiar klucza | 24 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
nr EAN | 4082300407884 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,6 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 254,9 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4082300408324 |
Ilość połączeń | 2 |
dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
nr EAN | 4082300619256 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300802856 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079382410 |
nr EAN | 8001063960739 |
nr EAN | 8001063689937 |
nr EAN | 8001063846248 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063683911 |
Długość [mm] | 400 |
Ilość przewodów | 4 |
Liczba przewodów | 4 |
Opór [Ohm] | 9 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 8001063736976 |
nr EAN | 8001063941363 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 5907558580525 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558562477 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903364358204 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 5902659783271 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor | szary |
średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
Średnica obudowy [mm] | 12 |
dla numeru OE | 1920 1J |
dla numeru OE | 77 00 101 451 |
dla numeru OE | 91159932 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Rozmiar klucza | 24 |
dla numeru OE | 82 00 680 689 |
dla numeru OE | 22060 00Q0A |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 256,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326920995 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 500 |
nr EAN | 087295941492 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025