Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jeep » tworzenie mieszanki Jeep WRANGLER III (JK) » sonda Jeep WRANGLER III (JK)

sonda do JEEP WRANGLER III (JK)

wybierz typ samochodu JEEP WRANGLER III (JK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 4047025567749
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026441765
nr EAN 5012759968949
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 5012759992555
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379061051
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013328
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510078563
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,2
nr EAN 8012510026700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uchwytu mocującego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510048849
cena brutto:
115.01 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Od ciśnienia [Pa] 11000
Do ciśnienia [Pa] 307000
Napięcie znamionowe [V] 5
Opór [Ohm] 2080
Ilość połączeń 4
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306804
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300688825
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,2
nr EAN 5901619521779
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 420
Długość całkowita [mm] 580
Układ wydechowy od katalizatora do pierwszego tłumika
dla numeru OE 5149139AA
cena brutto:
17.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki jasny niebieski
Kształt obudowy wtyczki owalny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 12566778
dla numeru OE 1338.F9
dla numeru OE 500382599
dla numeru OE 50 10 412 450
cena brutto:
283.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda szerokopasmowa
Ilość biegunów 5
Długość przewodu [mm] 410
Jakość EQUIVALENT
dla numeru artykułu 81577E
Ilość połączeń 3
nr EAN 4040074248003
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,99
Ciśnienie [bar] do 1,205
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074299708
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,27
Ciśnienie [bar] do 2,9
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074299913
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048059901
Ciężar netto [g] 30
nr EAN 5902048059987
Ciężar netto [g] 60
nr EAN 5902048916679
Ciężar netto [g] 78
nr EAN 5902048916662
Ciężar netto [g] 60
nr EAN 5902048916655
Ciężar netto [g] 80
nr EAN 5902048912909
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0098
nr EAN 4028977768293
cena brutto:
110.00 zł
 Kup
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977941177
cena brutto:
263.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,15
Kolor czerwony
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 5
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,11
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 500
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 3276422538040
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.