
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 340 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143142769 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 480 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143142738 |

| nr EAN | 3165141816198 |

| nr EAN | 4047024805712 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047023058591 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759407349 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388662 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523667 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514740 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514788 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513866 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963708 |

| nr EAN | 5012759968932 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056903 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054633 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054640 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 5 |
| Dolot - Ø [mm] | 86 |
| Wylot - Ø [mm] | 84 |
| nr EAN | 8053379068876 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510008003 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 265 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,314 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510006542 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510027738 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 004 153 69 28 |
| nr EAN | 4027816295471 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816370567 |

| Grubość [mm] | 21,0 |
| Grubość [mm] | 18,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 45,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 4027816372691 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300260984 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300408133 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676297 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300772630 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4082300772623 |

| Oznaczenie koloru | szary |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381314 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389570 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 5901779819228 |

| Numer seryjny | K8801035 |
| nr EAN | 5901159269551 |

| Numer seryjny | K8801040 |
| nr EAN | 5901159269568 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508641 |

| nr EAN | 8001063721477 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558580648 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558582246 |

| nr EAN | 5901619521502 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558562477 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5902659791030 |

| dla numeru OE | A1130940048 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074469170 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074469866 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 320 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074313701 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,196 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,484 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074299746 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 460 |
| nr EAN | 087295116197 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025