Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » system tworzenia mieszanki paliwowej Honda FR-V (BE) » tworzenie mieszanki Honda FR-V (BE) » sonda Honda FR-V (BE)

sonda do HONDA FR-V (BE)

wybierz typ samochodu HONDA FR-V (BE):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5050063179361
Ilość połączeń 1
Ciężar [kg] 0,058
nr EAN 5057746168865
nr EAN 5012759968871
Jakość OE
Ograniczenia producenta DENSO
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 335
Ilość biegunów 4
Masa [g] 93
nr EAN 8717613114766
Ilość połączeń 1
nr EAN 8053379343133
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379160990
Wymiar gwintu M10x1,25
Rozmiar klucza 17
nr EAN 8012510006894
cena brutto:
37.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu M 10x1,25
nr EAN 8435050624128
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4054224082409
Ilość połączeń 1
Ciężar [kg] 0,058
dla numeru OE 30530-PPL-A01
nr EAN 4054224701287
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 4054224718605
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300802801
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 500
nr EAN 4029416342210
Ilość biegunów 1
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Sposób montażu przykręcany
Rozmiar klucza 27 mm
Głębokość zabudowy [mm] 10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
dla numeru OE 30530 PNA 003
dla numeru OE 30530 PPL A01
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor czarny
Głębokość zabudowy [mm] 29
dla numeru OE 37880 PLC 004
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 17
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287262
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,13
Ciśnienie [bar] do 1,6
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074294055
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048031112
Ograniczenia producenta MATSUSHITA
Ciężar netto [g] 6
nr EAN 5902048894625
Ciężar netto [g] 60
nr EAN 5902048070890
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4054228082405
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
dla numeru OE 37510-PNB-003
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektroniczny
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4046001658440
Ciężar [kg] 0,046
nr EAN 4046001750366
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.