Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165144056461 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 443 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165144051909 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 740 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 3165143956717 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 858 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
nr EAN | 3165144051916 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759545867 |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759500354 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 550 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 99 |
nr EAN | 8717613024195 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 1045 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 123 |
nr EAN | 8717613024362 |
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Ilość biegunów | 4 |
Masa [g] | 93 |
nr EAN | 8717613029701 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
nr EAN | 8012510078563 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Ilość przewodów | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8240 |
nr EAN | 8012510055885 |
Długość [mm] | 570 |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
nr EAN | 8435050619933 |
Kolor obudowy | jasnoniebieski |
Ilość biegunów | 2 |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050615096 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Rozmiar klucza | 19 |
Opór [Ohm] | 2080 |
Opór [Ohm] | 294 |
Ilość połączeń | 2 |
Gwint zewn. [mm] | 12 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
Kolor | niebieski |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Zakres temperatury [°C] | 25 |
Zakres temperatury [°C] | 80 |
Sposób montażu | przykręcany |
nr EAN | 4082300203431 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4082300652505 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
nr EAN | 8001063730226 |
Długość [mm] | 61 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
Ciężar [kg] | 0,023 |
nr EAN | 5907558548143 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558562477 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 12 |
ciśnienie do [kPa] | 236 |
dla numeru OE | 55563267 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 725 |
nr EAN | 087295963241 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 105 |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Ciężar netto [g] | 185 |
nr EAN | 5902048064059 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Techniczny numer informacyjny | SI 0100 |
nr EAN | 4028977503474 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 630 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Ilość przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 570 |
Wersja | ZR-PLANAR |
Ciężar [kg] | 0,14284 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001432484 |
ID wykonania wtyczki | 2-polig |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kolor obudowy | czarny |
Ciężar [kg] | 0,03209 |
nr EAN | 4046001300851 |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | 18x1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ilość przewodów | 4 |
Długość [mm] | 630 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Wersja | ZR PLANAR |
Ciężar [kg] | 0,137 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001420702 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025