Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 630 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV042 SKV
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
16286S, 1628LP, 9636652280
16286S, 1628LP, 9636652280
1271998
12788129
CITROËN | 16286S | |
CITROËN | 1628LP | |
CITROËN | 9636652280 | |
OPEL | 12788129 | |
OPEL | 855511 | |
PEUGEOT | 16286S | |
PEUGEOT | 1628LP | |
PEUGEOT | 9636652280 | |
SAAB | 12788129 | |
VOLVO | 1271998 |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV042 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.