
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142945811 |

| nr EAN | 3165143099148 |

| nr EAN | 4047024213456 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376751 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759349526 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514672 |

| nr EAN | 5012759963197 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 100 |
| nr EAN | 8717613018415 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1640 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 110 |
| nr EAN | 8717613024232 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1250 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 102 |
| nr EAN | 8717613024591 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1485 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 149 |
| nr EAN | 8717613027783 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,018 |
| Kolor | szary |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379052660 |

| Kolor | czarny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 18,3 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053094 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054442 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510041154 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080627 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 410 |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050620847 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor wtyczki | szary |
| nr EAN | 8435050622582 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050617960 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632628 |

| Długość [mm] | 54,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.8W |
| nr EAN | 4027816312390 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816371748 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor | zielony |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| nr EAN | 4082300243888 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 105000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| nr EAN | 4082300215991 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300634693 |

| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| Moment dokręcenia do [Nm] | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063968162 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 400 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063732756 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| nr EAN | 8001063933511 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 5907558580402 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558562477 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 410 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 5907558585681 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5903364358204 |

| nr EAN | 5903364312312 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kolor sprężyn skrętnych | czarny |
| dla numeru OE | 1628.JX |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 5946 23 |
| dla numeru OE | 55353316 |
| dla numeru OE | 003 153 89 28 |
| dla numeru OE | 6235703 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074115077 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295958018 |

| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048093875 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025