TECDOC-Nr silnika | 22662 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 66 | |
Numer komponentu | 61608 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 65954 | |
Numer komponentu | 87647 | |
Numer seryjny | 079215 | |
otwór Ø [mm] | 79,5 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,3 | |
Długość [mm] | 67,8 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 10,7 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977746307 |
TECDOC-Nr silnika | 22662 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 66 | |
Numer komponentu | 62758 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 62759 | |
Numer komponentu | 65956 | |
Numer seryjny | 079215 | |
otwór Ø [mm] | 80 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,05 | |
Długość [mm] | 67,55 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 10,7 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49 | |
Nadwymiar [mm] | 0,50 | |
nr EAN | 4028977746321 |
TECDOC-Nr silnika | 22662 | |
Numer komponentu | 61608 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 80007 | |
Numer komponentu | 87647 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977761942 |
TECDOC-Nr silnika | 22662 | |
Numer komponentu | 61608 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 65954 | |
Numer komponentu | 87647 | |
Wymiar standardowy [STD] | ||
nr EAN | 4028977861796 |
TECDOC-Nr silnika | 22662 | |
Numer komponentu | 62758 | |
Wymagana ilość | 3 | |
Numer komponentu | 62759 | |
Numer komponentu | 65956 | |
Nadwymiar [mm] | 0,50 | |
nr EAN | 4028977862489 |
Średnica cylindra [mm] | 79,51 | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026579305 |
Średnica cylindra [mm] | 79,76 | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026579299 |
Średnica cylindra [mm] | 80,0 | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026579282 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi | |
Średnica cylindra [mm] | 79,51 | |
Długość [mm] | 68 | |
Wielkość kompresji [mm] | 45,3 | |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 10,7 | |
Średnica wyżłobienia [mm] | 49 | |
Wysokość płomienia [mm] | 12 | |
Ø sworznie [mm] | 26 | |
Długość trzpienia [mm] | 66 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Numer seryjny | 79 L 98 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym | |
Numer komponentu | 1. R 1,75 CrK | |
Numer komponentu | 2. M 2,0 IFU | |
Numer komponentu | 3. DSF 3,0 Cr | |
nr EAN | 4009026936139 |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020