Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 |
System hamulcowy | TRW |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 312 |
Średnica tłoka [mm] | 57 |
Jednostka | szt. |
Parzyste numery artykułów | 24.3571-1802.5 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca | Bez łącznika |
Średnica tłoka [mm] | 57 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć |
Lokalizacja w aucie | oś przednia, z lewej |
EAN | 4006633479028 |
Numer katalogowy | 241387 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Jednostka | szt. |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć |
Średnica tłoka [mm] | 57 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca | Bez łącznika |
Parzyste numery artykułów | 24.3571-1802.5 |
Lokalizacja w aucie | oś przednia, z prawej |
EAN | 4006633479035 |
Numer katalogowy | 241388 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Parzyste numery artykułów | 181181 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Materiał | Żeliwo |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
Ciężar [kg] | 3,750 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Parzyste numery artykułów | 181180 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Materiał | Żeliwo |
Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 3,750 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Ciężar [kg] | 4,09 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Liczba cylindrów | 1 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym |
Materiał | Aluminium |
Materiał | Stal |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
System hamulcowy | TRW |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
sparowany numer artykułu | FCL695650 |
Długość opakowania [cm] | 30 |
Szerokość opakowania [cm] | 20,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 13 |
Ciężar netto [kg] | 3,84 |
Średnica tłoka 1 [mm] | 57 |
dla numeru OE | 5317613 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Średnica [mm] | 38 |
System hamulcowy | ATE |
parzyste numery artykułów | 2147368 | |
Materiał | Żeliwo | |
Ograniczenia producenta | TRW | |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) | |
Średnica [mm] | 57 | |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 25 | |
nr EAN | 5703858922726 |
parzyste numery artykułów | 2147367 | |
Materiał | Żeliwo | |
Ograniczenia producenta | TRW | |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) | |
Średnica [mm] | 57 | |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 25 | |
nr EAN | 5703858922733 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
System hamulcowy | ATE | |
Średnica [mm] | 38 | |
Zestaw pełny | ||
Specyfikacja | WITH MECHANISM | |
nr EAN | 8430320300276 |
Ograniczenia producenta | TRW | |
Materiał | Żeliwo | |
parzyste numery artykułów | BDA1180 | |
nr EAN | 3322938179625 |
Ograniczenia producenta | TRW | |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść | |
Materiał | Żeliwo | |
Średnica [mm] | 57 | |
parzyste numery artykułów | BHX586E | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322938179700 |
Ograniczenia producenta | TRW | |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść | |
Materiał | Żeliwo | |
Średnica [mm] | 57 | |
parzyste numery artykułów | BHX585E | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322938179717 |
Jednostka | szt. |
Parzyste numery artykułów | BHX804E |
Lokalizacja w aucie | z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej |
EAN | 3322938500856 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Zacisk hamulcowy w sklepie z częściami e-autoparts.pl
Zacisk hamulcowy jest elementem tarczowego układu hamulcowego, składa się jednego lub dwóch cylindrów hamulcowych, jarzma i mocowania. Do kompletu należy zaliczyć jeszcze tarczę hamulcowa i zestaw klocków hamulcowych. Zacisk hamulcowy odpowiada za dociskanie klocków hamulcowych do tarczy hamulcowej w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez prowadzącego pojazd. Jest on przymocowany do zwrotnicy przedniego koła samochodu. W nim to właśnie osadzone są klocki hamulcowe, na które działają tłoczki hamulcowe, przenoszące się z wciśniętego pedału hamulca. Siła ta przekazywana jest przez wspomniany pedał hamulca na serwo układu wspomagania, a potem na pompę hamulcową, która rozdziela siłę hamowania za pomocą układu hydraulicznego na przednią i tylną oś pojazdu. Gdy kierowca zwalnia pedał, tłoczki hamulcowe przestają oddziaływać na klocki hamulcowe oba elementy wracają do pierwotnej pozycji. Zacisk i jego części składowe ciągle podlegają wpływom wody i soli z drogi. Także siła z jaką działa czynnik w postaci płynu hamulcowego, powoduje zużywanie się części zacisku hamulcowego. Integralną częścią niezbędną dla prawidłowej pracy zacisku hamulcowego jest odpowiedni smar.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025