Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 1.5 TFSI (2017.05-2018.10) 150km » 2147368 nk
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 1.5 Tfsi (2017.05-2018.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147368 NK

2147368 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147368

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]312
dla numeru PR1ZA
dla numeru PR1ZD
parzyste numery artykułów2147367
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]25
nr EAN5703858922733

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147368 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. ARTEON/CADDY/GOLF/PASSAT/T-ROC 15- PR
numery OEM:
AUDI      5G0 615 124
AUDI      5G0 615 124 C
AUDI      8V0 615 124 A
AUDI      8V0 615 124 D
SEAT      5G0 615 124
SEAT      5G0 615 124 C
SEAT      8V0 615 124 A
SEAT      8V0 615 124 D
SKODA      5G0 615 124
SKODA      5G0 615 124 C
SKODA      8V0 615 124 A
SKODA      8V0 615 124 D
VOLKSWAGEN      5G0 615 124
VOLKSWAGEN      5G0 615 124 C
VOLKSWAGEN      8V0 615 124 A
VOLKSWAGEN      8V0 615 124 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147368 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu