Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lada » sterowanie silnikiem Lada LARGUS Furgon/kombi (KS0_, RS0_, KSA_) » pasek rozrządu i części wspólpracujące Lada LARGUS Furgon/kombi (KS0_, RS0_, KSA_) » zestaw paska rozrządu Lada LARGUS Furgon/kombi (KS0_, RS0_, KSA_)

zestaw paska rozrządu do LADA LARGUS Furgon/kombi (KS0_, RS0_, KSA_)

wybierz typ samochodu LADA LARGUS Furgon/kombi (KS0_, RS0_, KSA_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 991
Ilość zębów 104
Szerokość [mm] 17
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 1
nr EAN 4047025639293
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 0,6
Ilość zębów 104
Szerokość [mm] 17
nr EAN 4010858790813
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 104
Ciężar [kg] 1,46
Szerokość [mm] 17
nr EAN 4010858799571
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
nr EAN 8021787531473
Ilość zębów 104
Szerokość [mm] 17
Liczba pasków 1
Długość [mm] 991
dla numeru artykułu C110
nr EAN 8430632500067
Ilość zębów 101
Szerokość [mm] 17,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C111
nr EAN 8430632500289
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
Ilość zębów 104
Szerokość [mm] 17
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 0,51
dla numeru artykułu KD006
Szerokość [mm] 17,0
Ilość zębów 104
Ciężar [kg] 1,191
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
dla numeru OE 0831.Q3
nr EAN 4027816112181
Ilość zębów 104
Ciężar [kg] 2,0
dla numeru OE 0831.Q3 S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 4027816346357
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
nr EAN 5414465976063
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981012
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1 104
Szerokość 1 [mm] 17
nr EAN 8032747067109
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 17
Ilość zębów 104
z rolkami 1
nr EAN 4250093480388
Liczba zębów 1 104
Szerokość 1 [mm] 17,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108305275
Liczba zębów 1 104
Szerokość 1 [mm] 17,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108598806
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Ilość zębów 104
Urządzenia napędzane agregat napędzany: wałek rozrządu
Szerokość [mm] 17
nr EAN 4031185053402
Ilość zębów 104
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 17
nr EAN 7316570906165
Ilość zębów 104
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Szerokość pasa [mm] 17
nr EAN 7316572504246
Szerokość [mm] 17,0
Ilość zębów 104
Ciężar [kg] 1,191
Pas napędowy z trapezowym profilem zębów
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688635440
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.