Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 125 RWD (FV0C, FV0D, FV0H, FV0J, FV0A, FV0K) (2010.02-???) 125km » KD006 dolz
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 125 Rwd (fv0c, Fv0d, Fv0h, Fv0j, Fv0a, Fv0k) (2010.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD006 DOLZ

KD006 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
134.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05KD005, 06KD005, C110

numer części:

KD006

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów104
Szerokość [mm]17
Liczba pasków1
Długość [mm]991
dla numeru artykułuC110
nr EAN8430632500067
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
05KD005 Pasek rozrządu
06KD005 Rolka napinająca paska rozrządu
C110 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD006 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15, C15/MINIVAN, SAXO, ZX, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II 1.0/1.1/1.3 10.84-05.08
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD006 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD006 DOLZ:

Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam
Adam, Serock
2025-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.