Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volvo FL6 FL 611 (1985-1994) 150km » KP628-2 graf
wybrany samochód: 
Volvo Fl6 Fl 611 (1985-1994) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP628-2 GRAF

KP628-2 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu GRAF
138.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

KP628-2

producent:

GRAF

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem rozrządu
Liczba zębów 1104
Szerokość 1 [mm]17
nr EAN8032747067109

skład zestawu:
27-0002 Pasek rozrządu
28-0028 Rolka napinająca paska rozrządu
PA628 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP628-2 GRAF

numery OEM:
CITROËN      0831.02
CITROËN      0831.13
CITROËN      0831.Q3
CITROËN      1201.00
CITROËN      1201.18
CITROËN      1201.47
CITROËN      1201.E3
CITROËN      1204.34
CITROËN      1207.18
CITROËN      1207.23
CITROËN      9451001263
CITROËN      9617376980
PEUGEOT      0831.02
PEUGEOT      0831.13
PEUGEOT      0831.Q3
PEUGEOT      1201.00
PEUGEOT      1201.18
PEUGEOT      1201.47
PEUGEOT      1201.E3
PEUGEOT      1204.34
PEUGEOT      1207.18
PEUGEOT      1207.23
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP628-2 GRAF w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP628-2 GRAF:

Ryszard, Warszawa
2025-06-17
 5/5
OK

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

GRAF
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.