Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ssangyong » silnik Ssangyong » sterowanie silnikiem Ssangyong » pasek rozrządu i części wspólpracujące Ssangyong » zestaw paska rozrządu Ssangyong

zestaw paska rozrządu do SSANGYONG

wybierz model samochodu SSANGYONG:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 1267
Ilość zębów 133
Szerokość [mm] 26
Podziałka zębów [mm] 9,525
z rolkami 1
nr EAN 4047025517188
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 16,5
Wysokość opakowania [cm] 7
Ciężar [kg] 1,31
Ilość zębów 133
Szerokość [mm] 26
zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) 7701477050
nr EAN 4010858797515
Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 133
Ciężar [kg] 2,18
Szerokość [mm] 26
nr EAN 4010858576509
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8021787016086
Ilość zębów 133
Szerokość [mm] 26,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu R234
nr EAN 8430632500272
cena brutto:
148.01 zł
 Kup
Ilość zębów 133
Szerokość [mm] 26
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 0,87
dla numeru artykułu KD027
Szerokość [mm] 26,0
Ilość zębów 133
Ciężar [kg] 1,2
dla numeru OE 77 01 477 050
nr EAN 4027816269014
Ilość zębów 133
Ciężar [kg] 1,86
dla numeru OE 77 01 477 050 S1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816327349
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
nr EAN 5414465979200
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego STT-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465981562
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 26
Ilość zębów 133
z rolkami 1
nr EAN 4250093482009
Liczba pasków 1
Szerokość [mm] 26
Ilość zębów 133
z rolkami 1
Wersja wzmocniona 
alternatywnie 
nr EAN 4250093483358
cena brutto:
203.00 zł
 Kup
Liczba zębów 1 133
Szerokość 1 [mm] 26,00
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108502711
Liczba zębów 1 133
Szerokość 1 [mm] 26,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4005108599674
Indeks: REN 7701477050
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw paska rozrządu
Nazwa: ZESTAW ROZRZĄDU (Z PASKIEM) RENAULT
Opis: RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi, RENAULT MEGANE II Coupé-Cabriolet (EM0/1_) 1.9 dCi
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 530044210
Numer dostawcy: 7701477050
cena brutto:
200.99 zł
 Kup
Ilość zębów 133
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1008
Szerokość pasa [mm] 26
nr EAN 7316572422991
Ilość zębów 133
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego VKN 1008
Szerokość pasa [mm] 26
nr EAN 7316574356966
Liczba zębów 1 133
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 1
Masa [g] 1942
Szerokość 1 [mm] 26
nr EAN 3413521144400
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
zestaw paska rozrządu

Zestaw rozrządu


Rozrząd jest bardzo ważnym elementem silników tłokowych. Bez niego praca tego typu jednostek napędowych jest niemożliwa. Zadaniem rozrządu jest sterowanie zaworami, które odpowiednio doprowadzają mieszankę i usuwają spaliny z komory spalania. Rozrząd może być napędzany przez łańcuch rozrządu, koła zębate lub pasek. W nowych samochodach zazwyczaj stosowane są paski rozrządu, które zmniejszają spalanie samochodu, emisję dwutlenku węgla, ich praca jest cicha i silnik dzięki nim ma obniżone drgania. Ich wadą jest krótszy czas eksploatacji w stosunku do wytrzymałego łańcucha. Układ rozrządu DOHC jest najczęściej stosowany w nowoczesnych samochodach. Zastosowane są w nim dwa wałki rozrządu, umieszczone w głowicy silnika. Zazwyczaj jeden wałek steruje zaworami ssącymi, a drugi odprowadzaniem spalin. W układzie SOHC zainstalowany jest jeden wałek rozrządu sterujący równocześnie dwoma czynnościami. OHV jest rzadko stosowany ze względu na swoją skomplikowaną budowę i głośną pracę.

Zastosowany jest jeden wałek umieszczony w bloku, sterujący zaworami przez popychacze. W OHC posiada jeden wałek zamontowany bezpośrednio nad zaworami. Rozrząd powinien być wymieniany, ponieważ może dojść do jego zerwania, co spowoduje zderzenie się zaworów z tłokami, co oznacza duże koszty naprawy, a nawet wymianę całego motoru. W niektórych samochodach powinien być wymieniany co około 50 tysięcy przejechanych kilometrów, a w innych po ponad 100-200 tysiącach kilometrów (w przypadku paska rozrządu materiał może ulec zniszczeniu przez czas i należy wymieniać go co 5-6 lat). Zaleca się, aby został wymieniony cały zestaw paska rozrządu. Jego wymiana jest bardzo pracochłonna i kosztowna. Tego typu naprawy powinny być wykonywane przez wykwalifikowanych mechaników. O częstotliwość wymiany rozrządu najlepiej zapytać mechanika, który będzie wiedział, w którym pojeździe rozrząd jest awaryjny i należy go zmienić wcześniej, niż podaje producent.