Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Dacia DOKKER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (KE_) 1.3 TCe 100 (KENU) (2019.08-???) 102km » 6PK1530 dayco
wybrany samochód: 
Dacia Dokker Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ke_) 1.3 Tce 100 (kenu) (2019.08-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1530 DAYCO

6PK1530 Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6x1530

numer części:

6PK1530

producent:

DAYCO

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
nr EAN8021787533026

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1530 DAYCO

Pasek wielorowkowy (6PK1530) pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, CRETA, KIA CERATO I, RIO III, OPEL ASTRA F, CORSA B, TIGRA, VECTRA B 1.4-1.8LPG 03.93-
numery OEM:
BMW      11287512565
OPEL      1340618
OPEL      1340643
OPEL      6340635
OPEL      90444422
OPEL      91126381
OPEL      91149489
OPEL      9118613
OPEL      9129464
OPEL      9226258
OPEL      9226258AA
OPEL      93181714
OPEL      93181715
VAUXHALL      1340618
VAUXHALL      1340643
VAUXHALL      90444422
VAUXHALL      91126381
VAUXHALL      9118613
VAUXHALL      93181715
VOLVO      866653
KIA      252122B010

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1530 DAYCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1530 DAYCO:

Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Szybka dostawa części 6PK1635 odbiór w paczkomacie
Arkadiusz, Warszawa
2020-04-13
 5/5
Zawsze zakładam części producenta dayco do swojego samochodu nigdy nie było z tym problemów
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Piotr, Warszawa
2021-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2021-06-02
 5/5
super
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski Ok
Janusz, Ząbki
2024-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Łukasz, Jasień
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Mirosław, Otwock
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
robert, ostrów wielkopolski
2020-11-25
 5/5
bardzo dobry
Marcin, Chęciny
2023-11-28
 1/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rumen, Chotcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie częśći samochodowych Dayco


Dayco jest wiodącym dostawcą części zamiennych do samochodów i innych pojazdów na całym świecie. Historia firmy sięga roku 1905, kiedy to została założona w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory Dayco stale rozwija swoją ofertę i rozszerza zasięg swojej działalności na cały świat. Zakres produkcji Dayco obejmuje szeroką gamę produktów, w tym pasy klinowe, napinacze pasków, uszczelki, łożyska i inne części układów mechanicznych. Te produkty są dostarczane do wielu różnych sektorów, w tym motoryzacji, przemysłu maszynowego i budowlanego.

Dayco posiada fabryki i centra dystrybucji w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby zapewnić swoim klientom niezawodne i innowacyjne produkty. Dzięki wysokiej jakości swoich produktów i usług, Dayco jest cenionym partnerem dla wielu producentów samochodów i innych przedsiębiorstw.