Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD082 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD082 DOLZ

KD082 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
492.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD013, 02KD031, 02KD502, 02KD713, 05KD020, 06KD045, 06KD088, A251

numer części:

KD082

producent:

DOLZ

Ilość zębów 120
Szerokość [mm] 30,0
Liczba pasków 1
Ciężar [kg] 2,56
dla numeru artykułu A251
nr EAN 8430632000871

skład zestawu:
02KD013 Śruba koła pasowego
02KD031 Śruba koła pasowego
02KD502 Nakrętka
02KD713 Zatyczka, osie dźwigienek zaworowych - otwór montażowy
05KD020 Pasek rozrządu
06KD045 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD088 Rolka napinająca paska rozrządu
A251 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD082 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: AUDI A6 C5, FORD GALAXY I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, PASSAT B5, SHARAN 1.9D 03.95-03.10

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD082 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD082 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD082 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD082 DOLZ:

2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.