Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Fiat MULTIPLA (186_) 1.9 JTD (186AXE1A) (2002.04-2010.06) 120km » KD133 dolz
wybrany samochód: 
Fiat Multipla (186_) 1.9 Jtd (186axe1a) (2002.04-2010.06) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD133 DOLZ

KD133 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD002, 02KD003, 05KD004, 06KD002, R217

numer części:

KD133

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów123
Szerokość [mm]27,0
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,43
dla numeru artykułuR217

skład zestawu:
02KD002 Śruba koła pasowego
02KD003 Śruba koła pasowego
05KD004 Pasek rozrządu
06KD002 Rolka napinająca paska rozrządu
R217 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD133 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: DACIA LOGAN II, NISSAN ALMERA II, KUBISTAR, MICRA III, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 1.5/1.5D 06.01-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD133 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD133 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.