Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.3 (CB1A) (1992.06-1996.12) 75km » KD162 dolz
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.3 (cb1a) (1992.06-1996.12) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD162 DOLZ

KD162 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
253.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

02KD076, 05KD132, 06KD154, 06KD155, O263

numer części:

KD162

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Ilość zębów146
Szerokość [mm]24
Liczba pasków1
Ciężar [kg]1,94
dla numeru artykułuO263

skład zestawu:
02KD076 Śruba koła pasowego
05KD132 Pasek rozrządu
06KD154 Rolka
06KD155 Rolka
O263 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD162 DOLZ

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, CRUZE, ORLANDO, TRAX, FIAT CROMA, STILO, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC 1.4-1.8LPG 03.00-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD162 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD162 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.