Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 (2006.05-2011.08) 95km » 83-2128 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c10 (2006.05-2011.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-2128 ELSTOCK

83-2128 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-2128
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2128

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-2128
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,3
nr EAN5704651436878

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2128 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CHEVROLET P. AVEO/CRUZE 1,2-2,0 CDI 09- PR
numery OEM:
OPEL      13301190
OPEL      542086
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2128 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2128 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu