Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-2420 elstock

Zacisk hamulca 83-2420 ELSTOCK

83-2420 Zacisk hamulca ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-2420

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-2420
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 260
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,7
nr EAN 5704651826082

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-2420 ELSTOCK

Koszt kaucji: 236.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DACIA/RENAULT P. LOGAN 1,4-1,6 07- PR

Zacisk hamulca 83-2420 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Zacisk hamulca 83-2420 producenta ELSTOCK

DACIA

410014231R, 6001549801

RENAULT

410014231R, 6001549801

numery OEM:
RENAULT      410014231R
RENAULT      6001549801
DACIA      410014231R
DACIA      6001549801
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-2420 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-2420 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.