Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 JTD (936A2B__) (2000.10-2007.06) 140km » 880003 era
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 166 (936_) 2.4 Jtd (936a2b__) (2000.10-2007.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA

880003 Cewka zapłonowa, OEM ERA
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880003

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]1,05
Ilość połączeń4
Numer artykułu zalecanego dodatku883040
Numer artykułu zalecanego dodatku883034
Numer artykułu zalecanego dodatku883042
Numer artykułu zalecanego dodatku883064
Numer artykułu zalecanego dodatku883015
Numer artykułu zalecanego dodatku883010
Numer artykułu zalecanego dodatku883007
Numer artykułu zalecanego dodatku883001
Numer artykułu zalecanego dodatku883005
nr EAN8053379088751

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      022 160 300 9
VOLKSWAGEN      030 905 106
VOLKSWAGEN      032 905 106
VOLKSWAGEN      032 905 106 B
VOLKSWAGEN      032 905 106 D
VOLKSWAGEN      032 905 106 E
VOLKSWAGEN      032 905 106 F
VOLKSWAGEN      06B 905 106 D

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880003 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.