Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford C-MAX (DM2) 1.6 TDCi (2007.02-2010.09) 90km » 7.8487 facet eps
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 1.6 Tdci (2007.02-2010.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8487 FACET EPS

7.8487 Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.487, KW 580 487

numer części:

7.8487

dostawca:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]88
Średnica 1 [mm]52
Ogrzewanie/chłodzeniez otworem odpowietrzającym
nr EAN8012510089620
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
7.8355S Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent
7.9598 Uszczelka, termostat, Made in Italy - OE Equivalent
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8487 FACET EPS

numery OEM:
DAIHATSU      90916-03040
FORD      6 163 559
FORD      6 994 257
FORD      95WM-8575-AA
ROVER      PEM10025
TOYOTA      90916-03040
TOYOTA      90916-03055
TOYOTA      90916-03078
VOLKSWAGEN      J90 916 030 78

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8487 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8487 FACET EPS:

Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.
Hubert, Piotrków Tryb.
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.