Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6479 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6479 FACET EPS

9.6479 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.579, KW 470 579

numer części:

9.6479

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,9
Opór [Ohm] 13200
nr EAN 8012510033456

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6479 FACET EPS

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6479 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6479 producenta FACET EPS

KIA

2730103010, 2730103100, 2731003010, 2731003020

HYUNDAI

2730103000, 2730103010, 2730103015, 2730103035, 2731003010, 2731003020, 2731037110

numery OEM:
HYUNDAI      27301-03000
HYUNDAI      27301-03010
HYUNDAI      27301-03015
HYUNDAI      27301-03035
HYUNDAI      27310-03010
HYUNDAI      27310-03020
HYUNDAI      27310-37110
KIA      27301-03010
KIA      27301-03100
KIA      27310-03010
KIA      27310-03020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6479 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6479 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.