Wymiar stożka [mm] | 14,3 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 0769 10 | |
nr EAN | 4014870428662 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0770 10 FAG
AUDI | 7M0 422 818 B | |
AUDI | 7M0422818B | |
FORD | 1001396 | |
FORD | 1020496 | |
FORD | 1234258 | |
SEAT | 7M0 422 818 A | |
SEAT | 7M0 422 818 B | |
SEAT | 7M0422818A | |
SEAT | 7M0422818B | |
VOLKSWAGEN | 7M0 422 818 A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 422 818 B | |
VOLKSWAGEN | 7M0422818A | |
VOLKSWAGEN | 7M0422818B | |
VOLKSWAGEN | 7M3 422 818 | |
VOLKSWAGEN | 7M3422818 |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0770 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0770 10 FAG:
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.