Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E quattro (1991.09-1994.12) 115km » 840 0077 10 fag
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E Quattro (1991.09-1994.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0077 10 FAG

840 0077 10 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny FAG
fag 840 0077 10
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0077 10
840 0077 10
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

840 0077 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M14x1,5 A
Rozmiar gwintu 2M14x1,5 A
Długość przegub osiowy [mm]298
nr EAN4014870425968

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0077 10 FAG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 298mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER 1.0-2.0 08.96-
numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 E
SEAT      6Q0 423 803 P
SEAT      6Q0 423 804 E
SEAT      6Q0 423 804 P
SEAT      6Q0423803E
SEAT      6Q0423803P
SEAT      6Q0423804E
SEAT      6Q0423804P
SKODA      6Q0 423 803 B*
SKODA      6Q0 423 803 E
SKODA      6Q0 423 803 E*
SKODA      6Q0 423 803 P
SKODA      6Q0 423 803 P*
SKODA      6Q0 423 804 E
SKODA      6Q0 423 804 E*
SKODA      6Q0 423 804 P
SKODA      6Q0 423 804 P*
SKODA      6Q0423803B
SKODA      6Q0423803E
SKODA      6Q0423803P
SKODA      6Q0423804E
SKODA      6Q0423804P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 E*
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 P*
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 E
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 E*
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 P*
VOLKSWAGEN      6Q0423803E
VOLKSWAGEN      6Q0423803E*
VOLKSWAGEN      6Q0423803P
VOLKSWAGEN      6Q0423804E
VOLKSWAGEN      6Q0423804E*
VOLKSWAGEN      6Q0423804P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0077 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 840 0077 10 FAG:

Jarek, Miastko
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Miastko
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
tomasz, nowy targ
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Norbert, Wrocław
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Ząbki
2021-04-14
 3/5
Drążki do Skody Roomster, wersja dla pompy TRW ma błąd konstrukcyjny t.j w miejscu zagłębienia na osłonkę wymiar wynosi ok. 17 mm. a oryginalne drążki z pierwszego montażu miały 20 mm. Musiałem kombinować i grzać osłony, aby się obkurczyły i złapać je na trytki zamiast na opaski sprężynowe, gdyż były za luźne.
Norbert, Wrocław
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Miastko
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Norbert, Wrocław
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.