Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 14186 febi bilstein

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 14186 FEBI BILSTEIN

14186 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FEBI BILSTEIN
febi 14186
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

14186

producent:

FEBI BILSTEIN

parzyste numery artykułów 14184
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,300
dla numeru OE 1J0 422 812 A
nr EAN 4027816141860

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 14186 FEBI BILSTEIN

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA I, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.10

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 14186 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 14186 producenta FEBI BILSTEIN

AUDI

1J0422812, 1J0422812A, 1J0422812C

SKODA

1J0422812, 1J0422812A, 1J0422812C

VOLKSWAGEN

1J0422812, 1J0422812A, 1J0422812C

numery OEM:
AUDI      1J0 422 812
AUDI      1J0 422 812 A
AUDI      1J0 422 812 C
SKODA      1J0 422 812
SKODA      1J0 422 812 A
SKODA      1J0 422 812 C
VOLKSWAGEN      1J0 422 812
VOLKSWAGEN      1J0 422 812 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 812 C

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 14186 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 14186 FEBI BILSTEIN:

Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.