Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29121 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121 MONROE

L29121 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29121
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121
L29121
monroe L29121 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29121

producent:

MONROE

Ograniczenia producenta ZF
Długość [mm] 75
Ciężar [kg] 0,300
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 13
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096375118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.10
numery OEM:
AUDI      1J0 422 812 A
AUDI      1J0422812
AUDI      1J0422812C
SEAT      1J0 422 812 A
SKODA      1J0 422 812 A
SKODA      1J0422812
SKODA      1J0422812C
VOLKSWAGEN      1J0 422 812 A
VOLKSWAGEN      1J0422812
VOLKSWAGEN      1J0422812C

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29121 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.