Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Volkswagen BORA I (1J2) 1.6 FSI (2002.01-2005.05) 110km » 28765 febi bilstein
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.6 Fsi (2002.01-2005.05) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28765 FEBI BILSTEIN

28765 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4PK660, 4PK661, 4PK662, 4PK663, 4PK664, 4PK665, 4PK666

numer części:

28765

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]663
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,045
Ilość żeber4
nr EAN4027816287650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28765 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (4PK663) pasuje do: ABARTH 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, GRANDE PUNTO 1.1-1.4LPG 02.95-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46736814
ALFA ROMEO      46809420
ALFA ROMEO      55232447
ALFA ROMEO      71719738
ALFA ROMEO      71769759
FIAT      46736814
FIAT      46809420
FIAT      55232447
FIAT      71719738
FIAT      71769759
FORD      1 535 430
LANCIA      46736814
LANCIA      46809420
LANCIA      55232447
LANCIA      71719738
LANCIA      71769759
MAZDA      ZZS4-18-381
CHEVROLET      96239408
CHEVROLET      96570670
DAEWOO      96239408
DAEWOO      96570760
FORD USA      9S518620AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28765 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.