Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Porsche 911 targa (992) 4 GTS (992542) (2024-???) 541km » OE 648/6 filtron wix
wybrany samochód: 
Porsche 911 Targa (992) 4 Gts (992542) (2024-???) 541km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OE 648/6 FILTRON WIX

OE 648/6 Filtr oleju FILTRON WIX
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OE 648/6

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]105
Średnica zewnętrzna 1 [mm]57
Średnica wewnętrzna 1 [mm]21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]25
nr EAN5904608076489

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 648/6 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, CHEVROLET AVEO, AVEO / KALOS, CRUZE, ORLANDO, TRAX, FIAT CROMA, JEEP CHEROKEE, GRAND CHEROKEE IV, OPEL ADAM, AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC 1.0-3.6 02.98-
numery OEM:
FIAT      55594651
FIAT      71744410
FIAT      73504179
FIAT      95526685
OPEL      55353324
OPEL      5650359
OPEL      650172
VAUXHALL      93185674

Zastosowanie Filtr oleju OE 648/6 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 648/6 FILTRON WIX:

Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2020-04-15
 5/5
Filtron stosuje już od wielu lat i szczerze polecam.
Tomasz, Łódź
2025-04-10
 5/5
filtr oleju w porządku, odpowiedni do mojej wersji Elysee
Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
ROMUALD, WARSZAWA
2020-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Pawel, Szczurowa
2021-04-06
 5/5
ok.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Krzysztof, Żywiec
2025-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Kąkolewo
2025-03-16
 4/5
Posiada mniejszą ilość otworów przepływowych niż Bosch
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Oleśnica
2021-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
Jacek, Bydgoszcz
2023-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Uchanie
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Grzegorz, WILKOWICE
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
Janusz, Ząbki
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.