Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy | |
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 33 | |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie | |
Średnica przegubu [mm] | 92,00 | |
Długość [mm] | 32,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą | |
otwór Ø [mm] | 8,90 | |
Ilość otworów | 6 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 78,00 | |
Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Nowa część | ||
nr EAN | 4019064122494 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 302229 GKN (LÖBRO)
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
171498103B, 171498103D, 171498103DV, 171498103DX, 171498350X, 6N0498103, JZW498350CX, JZW498350X
171498103B, 171498103D, 171498103DV, 171498103DX, 171498350V, 171498350X, 6N0498103, 871498103
171498103B, 171498103D, 171498103DV, 171498103DX, 171498350X, 6N0498103
AUDI | 171498103B | |
AUDI | 171498103D | |
AUDI | 171498103DV | |
AUDI | 171498103DX | |
AUDI | 171498350X | |
AUDI | 6N0498103 | |
SEAT | 171498103B | |
SEAT | 171498103D | |
SEAT | 171498103DV | |
SEAT | 171498103DX | |
SEAT | 171498350V | |
SEAT | 171498350X | |
SEAT | 6N0498103 | |
SEAT | 871498103 | |
SKODA | 171498103B | |
SKODA | 171498103D | |
SKODA | 171498103DV | |
SKODA | 171498103DX | |
SKODA | 171498350X | |
SKODA | 6N0498103 | |
VOLKSWAGEN | 171498103B | |
VOLKSWAGEN | 171498103D | |
VOLKSWAGEN | 171498103DV | |
VOLKSWAGEN | 171498103DX | |
VOLKSWAGEN | 171498350X | |
VOLKSWAGEN | 6N0498103 | |
VOLKSWAGEN | JZW498350CX | |
VOLKSWAGEN | JZW498350X |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 302229 GKN (LÖBRO) w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 302229 GKN (LÖBRO):
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.