Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw X6 (G06, F96) xDrive 30 d Mild-Hybrid (2020.08-???) 286km » 5DA 358 168-221 hella
wybrany samochód: 
Bmw X6 (g06, F96) Xdrive 30 D Mild-hybrid (2020.08-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-221 HELLA

5DA 358 168-221 Cewka zapłonowa HELLA
hella 5DA 358 168-221
Cewka zapłonowa 5DA 358 168-221
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

5DA 358 168-221

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Napięcie [V]14
Ilość biegunów4
Sposób montażuprzykręcany
Długość [mm]166
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
nr EAN4082300799927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-221 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, LEXUS ES, GS, GX, IS C, IS II, IS III, LS, LX, RC, RX, SUBARU TREZIA, TOYOTA AURIS, CAMRY, COROLLA, IQ, LAND CRUISER 200 1.3-5.7 09.02-
numery OEM:
TOYOTA      90919-02257
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-221 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-221 HELLA:

2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.