Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 358 168-671 hella

CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO 5DA 358 168-671 HELLA

5DA 358 168-671 CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO HELLA
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-671

producent:

HELLA

przykręcany
Napięcie [V] 12
Wtykowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów 3
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO 5DA 358 168-671 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO S60 II, S80 II, V40, V60 I, V70 III, FORD C-MAX II, FIESTA VI, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, GALAXY II, GALAXY MK II, GRAND C-MAX, KUGA II 1.6/1.6ALK 04.10-

CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO 5DA 358 168-671 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO 5DA 358 168-671 producenta HELLA

VOLVO

31339210, 31375550, 31422117

numery OEM:
VOLVO      31339210
VOLVO      31375550
VOLVO      31422117
FORD USA      1700610
FORD USA      1762724
FORD USA      1832313
FORD USA      BM5G-12A366-CA
FORD USA      BM5G-12A366-DA
FORD USA      BM5G-12A366-DB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO 5DA 358 168-671 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o CEWKA ZAPŁONOWA FORD VOLVO 5DA 358 168-671 HELLA:

Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.