Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Daewoo ESPERO (KLEJ) 1.8 (1995.02-1999.06) 95km » 8AC 355 386-911 hella
wybrany samochód: 
Daewoo Espero (klej) 1.8 (1995.02-1999.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 386-911 HELLA

8AC 355 386-911 Zacisk hamulca HELLA
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8691

numer części:

8AC 355 386-911

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułów8AC 355 386-921
Techniczny numer informacyjnyAC8691
nr EAN4082300416718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 386-911 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
JAGUAR      JLM11871
JAGUAR      JLM12427
OPEL      542241
OPEL      542243
OPEL      90421729
OPEL      90421739
VAUXHALL      90421729
VAUXHALL      90421739
CHEVROLET      96192182
CHEVROLET      96226977
zamienniki:
0 986 471 899
brak
BOSCH
0 986 471 901
brak
BOSCH
11.9481-9871.2
brak
ATE
J3210901
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04803
brak
BLUE PRINT
0 986 47A 899
brak
BOSCH
0 986 47A 901
brak
BOSCH
13012136201
brak
SBS
341986
brak
KAWE
8AC 355 386-871
brak
HELLA
38057400
brak
TEXTAR
38057600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 386-911 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu