Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Hyundai i40 I (VF) 2.0 GDi (2014.12-???) 165km » 8AC 355 389-111 hella
wybrany samochód: 
Hyundai I40 I (vf) 2.0 Gdi (2014.12-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 389-111 HELLA

8AC 355 389-111 Zacisk hamulca HELLA
281.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

AC8911

numer części:

8AC 355 389-111

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułów8AC 355 389-121
Techniczny numer informacyjnyAC8911
nr EAN4082300418910
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-111 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      1J0615123
AUDI      1J0615123A
AUDI      1K0615123A
AUDI      1K0615123D
SEAT      1J0615123
SEAT      1J0615123A
SEAT      1K0615123A
SEAT      1K0615123D
SKODA      1J0615123
SKODA      1J0615123A
SKODA      1K0615123A
SKODA      1K0615123D
VOLKSWAGEN      1J0615123
VOLKSWAGEN      1J0615123A
VOLKSWAGEN      1K0615123A
VOLKSWAGEN      1K0615123D

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-111 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.