Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Seat CORDOBA (6L2) 1.9 SDI (2002.09-2009.11) 64km » 8EL 012 426-001 hella
wybrany samochód: 
Seat Cordoba (6l2) 1.9 Sdi (2002.09-2009.11) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 426-001 HELLA

8EL 012 426-001 Alternator HELLA
hella 8EL 012 426-001
Alternator 8EL 012 426-001
8EL 012 426-001
606.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1912IR

numer części:

8EL 012 426-001

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]180
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]56
Liczba rowków6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300495997

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 426-001 HELLA

Koszt kaucji: 36.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 180A) pasuje do: SKODA SUPERB II, YETI, VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, CC B7, CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50, GOLF PLUS V, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6 1.4-3.6 08.03-12.19
numery OEM:
AUDI      021 903 026 L
AUDI      03G 903 023
AUDI      03G 903 023 X
SEAT      021 903 026 L
SEAT      03G 903 023
SEAT      03G 903 023 X
SKODA      021 903 026 L
SKODA      03G 903 023
SKODA      03G 903 023 X
VOLKSWAGEN      021 903 026 L
VOLKSWAGEN      03G 903 023
VOLKSWAGEN      03G 903 023 X
zamienniki:
8EL 738 211-701
brak
HELLA
0 121 715 003
brak
BOSCH
DRA0201
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator 8EL 012 426-001 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów