Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA02931 lucas electrical

Alternator LRA02931 LUCAS ELECTRICAL

LRA02931 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02931
545.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02931

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:180
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:56
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:L-DFM (Plug 121)
Długość 2 [mm]:39,5
Długość 1 [mm]:39,5
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:61
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02931 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA02931 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Alternator LRA02931 producenta LUCAS ELECTRICAL

numery OEM:
CHRYSLER      04801715AA
VAG      021903026G
VAG      021903026GX
VAG      021903026L
VAG      022903028B
VAG      03G903023
VAG      03G903023X
VAG      03L903023E
VAG      03L903024J
zamienniki:
0 124 625 010
brak
BOSCH
8EL 738 211-701
brak
HELLA
0 121 715 003
brak
BOSCH
DRA0201
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
0 121 715 047
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02931 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02931 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów