Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Nissan NV250 Furgon (X61) dCi 80 (2019.07-???) 80km » 8TL 359 003-281 hella
wybrany samochód: 
Nissan Nv250 Furgon (x61) Dci 80 (2019.07-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-281 HELLA

8TL 359 003-281 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego HELLA
hella 8TL 359 003-281
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-281
8TL 359 003-281
hella 8TL 359 003-281 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego
1,397.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TL 359 003-281

producent:

HELLA

Ciśnienie [bar]100
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Liczba połączeń3
dla producentów przekładni kierowniczychTRW
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-281 HELLA

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (nowy), ilość wtyczek:3, pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, KUGA I 1.6D-2.0LPG 10.03-11.12
numery OEM:
FORD      1357374
FORD      4M51 3K514 DC
FORD      4M513K514BD
FORD      4M513K514CA

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-281 HELLA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.