Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4EPK922 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA

FB 4EPK922 Pasek klinowy wielorowkowy INA
37.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4EPK922, 4PK922

numer części:

FB 4EPK922

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 922
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 4014870127084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 producenta INA

PEUGEOT

4009P2, 4009Q4

FORD

1434348, 1449474, 1465190, 1465191, 6C1Q6C301AC, 6C1Q6D314AA, 6C1Q6D314AB, 6C1Q6D314BC, BT4E6C301AA

CITROËN

4009P2, 4009Q4

FIAT

9658144280, 9664069480

numery OEM:
CITROËN      4009.P2
CITROËN      4009.Q4
CITROËN      4009P2
CITROËN      4009Q4
FIAT      9658144280
FIAT      9664069480
FORD      1434348
FORD      1449474
FORD      1465190
FORD      1465191
FORD      6C1Q-6C301-AC
FORD      6C1Q-6D314-AA
FORD      6C1Q-6D314-AB
FORD      6C1Q-6D314-BC
FORD      6C1Q6C301AC
FORD      6C1Q6D314AA
FORD      6C1Q6D314AB
FORD      6C1Q6D314BC
FORD      BT4E-6C301-AA
FORD      BT4E6C301AA
MAZDA      CY01-15-907B
MAZDA      CY0115907B
PEUGEOT      4009.P2
PEUGEOT      4009.Q4
PEUGEOT      4009P2
PEUGEOT      4009Q4

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.