Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco EUROCARGO I-III 90 E 21, 90 E 21 D tector, 90 E 21 DP tector, 90 E 22 tector (2000-2015) 209km » FB 4EPK922 ina
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 90 E 21, 90 E 21 D Tector, 90 E 21 Dp Tector, 90 E 22 Tector (2000-2015) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA

FB 4EPK922 Pasek klinowy wielorowkowy INA
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Czwartek

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4EPK922, 4PK922

numer części:

FB 4EPK922

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber4
Długość [mm]922
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN4014870127084
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA

numery OEM:
CITROËN      4009.P2
CITROËN      4009.Q4
CITROËN      4009P2
CITROËN      4009Q4
FIAT      9658144280
FIAT      9664069480
FORD      1434348
FORD      1449474
FORD      1465190
FORD      1465191
FORD      6C1Q-6C301-AC
FORD      6C1Q-6D314-AA
FORD      6C1Q-6D314-AB
FORD      6C1Q-6D314-BC
FORD      6C1Q6C301AC
FORD      6C1Q6D314AA
FORD      6C1Q6D314AB
FORD      6C1Q6D314BC
FORD      BT4E-6C301-AA
FORD      BT4E6C301AA
MAZDA      CY01-15-907B
MAZDA      CY0115907B
PEUGEOT      4009.P2
PEUGEOT      4009.Q4
PEUGEOT      4009P2
PEUGEOT      4009Q4

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4EPK922 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.